B-film & obsessions á la Marie

2011-02-26 - 22:50:06


Jag och Linda inledde denna morgon med popcorn och "The troll hunter" kan garantera er att det är VÄÄÄRLDENS B-film, så sjukt kass :P Jag skrattade mest åt den, så se den som en komedi istället ;) Pinsamt bara om ngn icke-nordisk ser den och förknippar den med att norden helt enkelt gör värdelösa filmer (iofs gör vi väl dt) :S men ngn motta får det la vara ;) Desstom så är skådespelarna..snällt sagt..dåliga x) det är bara förnamnet verkligen, det hemskaste är ju att folk har kommenterat "Norden kan också göra bra filmer" hahhaha, kolla definitivt in den!! ;D Tänkte citera en av kommentarerna den fick på y-tube

"I smiled when i read trolls.

I laughed when i heard norwegian.

I died when i realized it was serious :D"


Asså (för att byta samtalsämne totalt) Ni vet ju hur Galen(!) jag är i HM, älskaar deras kläder helt totalt =D Både billigt & fint, kan lixh inte bli bättre :) Men idag bestämde jag mig för att kolla in "Home" avdelningen också då det bara är ett år kvar tills jag flyttar hemifrån ;) haha, och dom har finasteee grejjorna ever! Blev helt kär i deras örongott! Mitt stora obsession är typ örngott & koppar, så det kmr jag köpa mig pank på fram tills jag flyttar x) stackars David kmr få bo i en lägenhet fylld av koppar & örngott xD nejdå, jag får försöka hålla fingrarna i styr... när det kmr till kopparna iaf ;) haha =D Men örngotten är helt galet fina :S Lägger upp ett provsmak :)

åååh dom är så härliga och fina, älskar mina fina kuddfodral (a) (Hej nörd-marie) ;) jag tror jag måste klicka hem dom så snart jag kan! I'm lovin it.



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0