Todos los cosas son maravillosos

2011-04-05 - 18:53:32
Hejhallå! ;D

Idag så gick vi till halv 4 i skolan vilket resulterade i att jag var heelt slut när jag kom hem, men annars har det varit en sjukt härlig dag då massa spanjorer & fransoser varit på besök på min spanska samt franska lektion, vi fick snacka lite med dem och det var lättare med spanjorerna såklart eftersom man läst spanska betydligt längre än franska ;) Det var kul iaf!

När jag kom hem så klippte jag faktiskt David såå nu står han nere i duschen och sköljer av sig ;) Det blev bra tyckte jag och härligt att få klippa någon, typ värsta drömmen man hade när man var liten att få klippa i ngns hår ;)Jag tror att min omgivning förknippar mig med nogrannhet för på endast två veckor har jag både färgat och klippt hår, haha xD Härliigt!

Pösss



David har fått 50 extra kilon runt midjan ;)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0