Helt enkelt, perfecto!

2011-04-27 - 19:44:38
Hejhopp! =D

Idag är det redan onsdag vilket innebär att jag ska träffa mitt hjärta David imorgon <3 Idag har varit en ganska mysig dag ändå, trots att det gick skit på matteprovet som vi hade idag x) men jag bryr mig faktiskt inte så mkt för vafaan, har väl ett liv utanför skolan så man kan ine slänga bort all ledig tid till att plugga (Trots att skolan vill att man ska göra det) ;) Nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på musik, kom nyss hem efter att ha umgåtts med Malin & Omid at his place där vi drack té och pluggade lite idrott (& tryckte i oss hårdbrö) yummi* Var jättetrevligt där!! Jag och Malin får våldsgästa Omid flera ggr ;) HAHA =D nejdå tror att Pomid inte hade ngt emot att vi var där =) Annars har det känts som en bra dag faktiskt, väldigt fint väder & härligt att få umgås med Omid och Malle!

Hoppas ni haft en fin onsdag!


åh vad jag saknar!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0