A bit of it all! =)

2011-04-22 - 15:31:25
Hallådär, sry för dålig uppdatering men har varit i Lärbro, iförgår var jag & fiskade med David, så galet mysigt! Det var jättefint väder så passade på att sola lite =) Igår var vi också i Asunden och kollade raukar & låg å myste bara ;) Härligt! Lovet har gått jättefort men har haft sjuukttrevligt iaf! Nu är Malin här i Lärbro och ikv blir dt grillning med lite folk och det känns nt riktigt bra att vi började denna morgon med ölspelet med vin XD hahaha, lovely! Vi har gjort lite grillspett som vi tänkte grilla ikv iaf =) Tror det blir jättemysigt ikv!

Fick en jättesöt "påsk kasse" av davids föräldrar med lite mörkchoklad, tuggummi, trisslotter och chokladkaniner, mums! =) Vann dock inget men det är inte så konstigt med tanke på att jag har tur i kärlek ;) Dessutom så har jag & david firat 7 månader tsm, <3  hihi tänker tjata som en galning tills jag & david åker tbx till dt där "fiske stället" det var så grymt fint där! Hoppas ni har det bra!

Pusss!!


EN ORM LURADE I VATTNET! fyfan va läskigt...











ASUNDEN






Lite bilder ifrån todaay ;)






Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0