Påskloov <3

2011-04-15 - 18:57:12
FINALLY PÅSKLOOV =D

fyfan va härligt det ska bli med ledighet nu, åh känns så skönt =) Idag så har jag varit hemma hos Clara tsm med Omid, jag & Clara flummade runt hihi & sen drack vi te och Clara bjöd på cookies =) vilken gullunge! Sen drogh vi vidare för att träffa resten av tjejorna, vi satte oss på "Coffe Corner" idag igen XD haha, där beställde jag en fralla med ost&skinka, resten av tjejerna skulle på "Rock karusellen" ikv men jag fick inte tag i skjuts så jag får stanna hemma med min vän Linda som är nere på ön nu! =) Tänkte ta en joggingtur ikv elr, kanske...nu ;P jaja, lägger upp lite bilder nu iaf, ni får ha det så bra!

Pusss






Dagens outfit =)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0