that's life

2010-09-10 - 16:58:38
Heej! Sry för dålig uppdatering men jag har hursomhelst varit i sthlm med tjejerna nu;) det blev en massa härlig shopping, as usual (a) fick b.l.a. köpt 2 jackor och ett par höga jeans, lovely =) igår va de Säve fest och typ halva gotland va där kändes de som, smockat m. folk ;P Innan de så va jag hemma hos Matilda med Markus, Maja, Omid & Lisette de va trevligt =) men de blev kanske lite för mkt förfriskelse ;) nåväl, kvällen blev lyckad och jag hade jättekul trots att jag skämde ut mig en hel del tsm med måånga andra ;) Omid och jag diskuterade politik för fulla muggar redan hemma hos Matilda ;) hö-hö ;) jag hade iaf jätteruligt =) laddar upp 2 bilder från hemma hos Matilda, de får räcka så ;) HE-HE


Pöösss

haha, Maja & Markus ;)


hahahahhahaha, jag å Omid ;)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0