Just another day :)

2010-10-08 - 20:34:20
Heej!

Idag så har det varit vanlig skoldag, vi slutade tidigt och jag och Omid gick med vår utbytesstudent Marina och en annan utbytesstudent som heter Elise och köpte godis och sen satt vi utanför typ 100 år och snackade, hahah jag och Omid har sagt att vi måste fan vara stamkunder på ÖB nu för vi har varit där och köpt choklad tre dagar i rad nu:S inte en bra vana xD men nu får de vara bra! ;) haha=D men det blev en ordentlig (& rolig) engelska träning iaf ;) haha ^^ jag har oxå hämtat ut mina nya skor på posten idag, dom är sjukt fina och as sköna så nu är marie glad =D annars har det inte hänt så mkt idag, dagarna går alldeleees för fort! :( vi får se va som händer imr! =)

Pöööss

jag och några av mina flickor :) <3


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0