Mys faktor på hög nivå!

2010-11-16 - 19:28:17
Nämen hallå där!

Dagen har gått fort idag & (jag tänker inte inleda med att jag beklagar mig över att jag inte uppdaterat på ett tag haha)  jag ska säga att det förhoppningsvis blir mindre plugg nu när advent nalkas, lr jaa..snart är här, lite mer ungdomligt sagt ;) Jag fick VG+ på min poesi inlämning vilket är helt sjukt då jag verkligen absolut inte lagt ner någon tid alls på den :S men tänkte iaf lägga in den idag =) (en av dikterna alltså) :P I helgen ska jag på bio & se nya Harry Potter filmen tsm med mina tjejer, några killar från klassen samt David, ska bli härligt! =) Dessutom drar mina föräldrar te sthlm på fredag så då ska David bo hos mig i helgen, så det ska bli väldigt trevligt =)

ÅÅÅH va mysig denna årstid är, fast december månaden är sklrt mysigare, det jag framför allt tänker på är dt mysiga mörkret och att det snart är dags för den underbara jul-handeln ;D finns det ngt härligare än att bara gå ut på stan med sina vänner och mys handla julklappar och sedan lite jul fika, sådär när det börjar bli mörkt och jul dekorationerna lyser upp skyltfönstrena...lät nästan lite poetiskt..hahah ;D Åh vad jag tycker att det är mysigt =)

Hoppas att ni får en trevlig vecka allihopa! Jag ska säga er att fastän jag har 100 000 prov så ska inte dt få förstöra mitt humör! Ha det bra! =)

Puuusss

"När solens stråle, når min ruta. Jag öppnar ögat för att njuta.
Snusandes på sidan av, ligger Han, så underbar.
Ljuvlighetens sanna yta, på hans kärlek, kan jag flyta.
Hans kyss är drömmen som blev sann,
Han är den som mitt hjärta vann.
Hans blick är tusen stjärnors glans,
vad jag är lycklig, att vara hans."

Jag älskar dig, David Rasmus Larsson.





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0