Sjuklingarnas riksförbund.

2010-11-01 - 18:10:10
Heej!

Idag har Marie feber och halsont, kan knappt prata :/ därför har jag kört på lite spädbarns style, bara sovit och sovit =) tänkte snart äta lite middag, dagens första måltid :S och hoppas innerligt att jag snart blir frisk så att jag får träffa vänner å pojkvännen snart igen! Iofs träffade jag både en del vänner å min pojkvän igår, men ändå =D

Igår var det filmkväll hemma hos Anton, det var trevligt! :) vi såg på ngn "Halloween" film som va lite komisk så det blev mer skratt än rädsla om man säger så ;) dessutom lyckades jag & Omid att gå vilse på vår väg te "Hemmakväll" på vägen tbx så hittade vi inte rätt hus fastän "Omid va såååå säker på vart huset låg" HAHA xD vi hann oxå en snabbis förbi MacDonalds för att köpa varsin paj som Omid sen stod och åt upp inne på Mac HAHA =D det var iaf roligt :) På dagen så var jag med David men eftersom att båda var sjuka så blev dt nt så mkt rännande utan vi var hemma och mös (myste?) istället, och det har man absolut ingenting emot med en så söt pojke :) ;) mycket härlig dag! Idag däremot har dt inte varit lika trevligt då jag är sjuk men har träffat Linda en stund och blivit spådd och så såg vi film och tog lite kort och gjorde röstklipp med hennes Apple data, dt va kul ;D särskilt då jag är så sjukt hes så dt lät helt förjävligt :D dessutom är typ jättemånga av mina vänner förkylda, så dt känns som att dt kmr gå ngn förkylning såhär innan vintern bryter ut totalt :S Vi ser inte fram emot nga sjukdomar men lite vinter ska bli mysigt =) Ha det bäst people!

Puuss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0