Lovely.

2010-11-20 - 19:40:49
Hi there!

Mkt trevligt har inträffat i Maries värld på senaste tiden, b.l.a. så hade jag en jättetrevlig kväll igår tsm med massa trevligt folk, vänner å klasskamrater samt min pojkvän, tror vi var 15 pers sammanlagt. Vi var och åt på Tandoori ngn indisk restaurant och det var mysigt =) helt okej mat ;P jag åt ngn kyckling med yoghurt och kokos samt cashew nötter, de va mumsigt, sen drog vi vidare till bion för att se Harry Potter 7, den va riktigt bra! men filmen var uppdelad i två så man fick inget slut på filmen vilket var tråkigt :/ när vi sett klart filmen så gick vi vidare till Creperiet och jag och Sara delade på en efterrätts crêpes marängswiss, gaalet god! Sen drog jag och David hem te mig och nu ska han bo hos mig denna helg,  mina föräldrar är borta så då fick vi låna bilen och sådära så idag har vi varit och handlat mat och godsaker (a) ikv ska vi se på film "The Sorceres Apprentice" betyder "trollkarlens lärling" på svenska ;) vi firar vi 2 månader tsm också och det känns grymt härligt =) Nu tänkte vi hoppa in i duschen och sen hoppa in i chipsskålen ;) blir en mysig filmkväll :) förresten så rekommenderar jag er alla att se den nya harry potter filmen för den va riktigt bra :)

Ha det trevligt people!

Pöösss

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0