Badmys i vintertiderna!

2010-11-29 - 21:26:54
Heej* idag har dt snöat hela dagen, men dt är bara mysigt tycker jag trots att dt är typ iskallt =) Skoldagen gick fort och sen blev dt raka vägen hem för att äta lite och ta en sväng m. hundarna :) Åh vad jag älskar julen och vintern, den är så mysig särskilt när man har en 40 grader varm badtunna att doppa sig i =) David den galningen sprang upp och rulla i snön och sprang tbx, haha det hade jag aldrig gjort kan jag säga :P ! =) Det är inte bara Lucia som nalkas oändligt massa prov närmar sig oxå :( det känns tråkigt nu när man vill ta det lungt och njuta av mysigheterna runt jul =) På onsdag ska jag förmodligen träffa min älskling igen iaf, ngt att längta till =) Ha det bäst!

Puusss



åh vad jag älskar denna bild (& denna man) ;)<3



hihih..mumsi (a)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0