VALBORG med girlsen<3

2010-05-01 - 19:37:49
Heej cutiies =) igår var det valborg och den blev grymt mysig, jag hade jättetrevligt :) Först samlades jag, Lovisa och Clara hemma hos Clara. Där stoppade vi in våra bakverk i kylskåpet och bytte om och gjorde oss lite i ordning:) sedan traskade vi iväg mot Creperiet där vi mötte upp Swing och Pia =) Det är alltså ett matställe som säljer massa crepês, i olika format, höll jag på att skriva x) näe men crepês med olika smaker däremot;) haha :) Vi beställde bara in varsin efterrätt för det var kvällens plan ;) hahah, såå sjuukt god marängswiss där..heaven on earth really! Det består av ngn form av pannkaks liknande botten som dom har stringlat över chokladsås, plus grädde och äkta vaniljglass och maränger och banan..MUMS!! men såå mättande oxå :P typ rullade ut därifrån x) :P

Dessutom hade vi valt dresscode "Röda Mattan" såå vi fick gå hela vägen dit och hem i högklackar på minst 10 cm..var jävligt kul å se varandra gå på kullerstenarna i Visby innerstad måste jag erkänna :D:D Jag hade själv på mig en rosa sidenklänning, med guld accessoarer i form av ring och armband :) när vi kom hem så slet vi av oss kläderna och drog på oss varsin pyamas..jag hade min kattpyamas från thailand XDXD kände mig gryymt het allsåh ;) höhöh* Vi såg sedan Avatar och åt bakverk men eftersom klockan var rätt mkt när vi kom hem så hann jag bara se hälften av filmen:(:( men de jag såg var grymt bra och Emil avslöjade slutet så jag älskar filmen ändå =))

Lite bilder hemifrån Clara när vi fixar oss, återkommer med fler bilder:)


Jag & Clara (& Lovisa i bakgrunden) XD <3

Lovisa och Clara goes gangsta ! ;) x)

Jag & Lovisa :)<3

hahahah x)<33

Kisses & Hugs
Postat av: Julia (Swing ;) )

Mer bilder får du av mig imorrn ;) kraam

2010-05-03 - 22:08:45
Postat av: Marie

hihi tack gmn, jag får ta dem i övermorgon är fort. sjuk:( många kramar :)

2010-05-03 - 22:34:41
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0