Diss för frukostar!

2010-05-04 - 11:30:54
Goodmorning

Vaknade tidigt idag igen och har nu precis varit nere och ätit frukost =) men jag måste ändå dissa frukostar för man är ju typ nästan aldrig hungrig på morgonkvistarna så man nästan tvingar i sig ngt bara för att alla tjatar om att det är såå viktigt att äta frukost blah blah blah,  haha ;) imr blir de reunion med skolan och alla jobbiga läxor..fastän jag hatar att vara sjuk så är de ändå skönt att slippa göra ngt :/ nu tänkte jag lunka omkring ett tag och sen se film=) plugg får vänta tills imr!

Pussiluss

Bild från valborg, Swing & jag =)
Kisses & Hugs
Postat av: Julia

Vad snygga vi är ;)

2010-05-05 - 16:31:22
Postat av: Mariie

vi är alltid snygga ;) haha:D

2010-05-05 - 16:46:23
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0