I'm singin' in the rain.

2010-05-23 - 12:27:29


Idag så regnar det för fulla muggar ute, kom in för ett litet tag sen bara =) var ute med Evita på Kuseäng, jag sprang ut på ängen och Evita rusade efter ;D när jag väl kom upp på stigen igen så insåg jag att Evita såg helt dränkt ut :D hahha, gräset var ju blött så hon va dyngsur, så grymt gullig den lilla pussungen :) nu tänkte jag skriva liiiite på historia arbetet som jag ligger efter med och sen tänkte jag bara ta dt lungt =) kanske dra ut i garaget och leta efter agility hindren och tunneln =) Btw så måste jag erkänna att jag tkr dt är sjukt mysigt med regn, det gör mig lugn på ngt underligt vis =) & bara för att jag skriver dt så kmr dt snart bli sol ;D hahah =)


Ha dt bäst cutiiepies


 

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0