Startin' to feel the fever

2010-05-14 - 21:46:42
Heej sötnosar =) Idag är de fredag och dt skulle vara toppen!..OM jag inte börjat känna mig dålig :( tror jag har typ feber :( nu sitter jag hursomhelst och lirar gamla klassiker som whitney houston "I wanna dance with somebody" och försöker samla på mig av lite glatt humör :) har haft sjukt tråkigt idag och känt mig depp pga att jag snart blir sjuk, (faaan oxå) dessutom så har jag sjukt mkt plugg :( BLÄÄÄÄ* men de får ordna sig =) imr ska jag på stan m. mami och kolla vad jag önskar mig..förmodligen..men man vet aldrig annars får jag väl hitta på ngt annat =) ha de bäst, lägger upp en heelt grym låt!




Lo echo mucho, cada minuto cuando El no esta conmigo yo no puedo pensar en otra cosa que en la cercania de El. Mi corazón palpita con fuerza cuando El me sonrió.

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0