Sthlm here I come

2010-05-08 - 15:35:05
Heello

Som ni kanske vet så fyller jag år den 18 maj och jag funderar på att åka ner till fastlandet på den helgen och träffa Linda, mi amiga :) det skulle vara sjukt kul, massa shopping & film osv ;D hon bor i Farsta så de är isf dit som jag kmr åka :) är så grymt shoppingsugen bara & jag vet inte om jag kmr att klara av att vänta tills jag kmr upp till fastlandet på att shoppa loss :( men jag får försöka ordna dt! =) just nu så tänkte jag försöka plugga litegrann och sen ta en sväng m. vovvarna! Ikv tänkte jag se film iaf (fast ingen skräckis!!) hihi (a) :) Milda makaroner vad jag längtar till min underbara huvudstad & till Linda :) hahah, håll med om att "milda makaroner" måste vara de absolut fjantigaste men också de gulligaste uttrycket ever ;D ;) hahaha. Ha de bäst allihopa<3
Pusssipuss

fan va jag längtar :D

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0