Right now

2010-05-04 - 12:47:44

Right know;)


Vad hade du i din mun senast: tandborsten :)
När mår du bra: när jag lyckas m. saker :)
Kan du laga mat: njaa..
Vad tycker du om ögon: jättevackra & det första jag ser hos ngn:)

Beskriv dig själv med 3 ord: positiv, sprallig & social

Är du smart: jaa! =)
Vad saknar du: marängswiss..haha skojja:P, min prins=)
När och varför grät du senast: igårkväll..jag drömde ngt sorgligt:(
Din favoritdryck på morgonkvisten: c-vitamin lr loka smultron
Vad är viktigast hos en kille: humor, snäll, romantisk =)
Vad gör livet värt att leva: kärlek, vänskap, familjen & framgång<3
Vad är viktigast i ett förhållande:
att dt är ömsesidigt & uppvaknting så man nt låter gnistan slockna. Att man har roligt tsm =)
Kategoriserar du dig själv i någon stil:
ganska söt stil m. mkt blommigt och färgglatt

Din första

Första piercingen:
öronen & näsan

Första bästa vän: Julia, jag va 7-8 år:)
Första husdjuret:
katterna Gustav och Kajsa=) (kajsa är död nu)
Första semestern:
hm..grekland när jag bara va en liten kotte =)

Favoriter:

Filmer: Sex in the City, Avatar, sagan om ringen & pirates of the caribbean ;)
Tvprogram:
ser nt tv så ofta, ballar av stål kanske? :)
Musik:
lyssnar på de mesta utom hårdrock! ;P
Plagg:
hmm..älskar allt ;) min sailor kavaj mest just nu:)

Just nu:

Tänker du: min prins<3
Dricker du:
ingenting ;P
Lyssnar du på:
"Jai Ho"- The pussycat dolls
Önskar du dig:
pengar, parfume Inspire, ringar, Silica ;)

Är din besatthet: shopping ;)

Är jag sämst på: det måste ju vara geografi & på lektionen bild i skolan=D

Har jag mkt av: skor, kläder, smycken, jackor ;P

Är jag bäst på: skratta, muntra upp folk, impuls shoppa, bortförklaringar osv osv ;);) hahah


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0