Myskväll =)

2010-05-07 - 21:06:05
Hallojsing mumsbitar ;)


Idag så har jag varit i skolan och dött av tristess, regnet har öst ner och det har varit riktigt kyligt, jag fick ha på mig halsduk imorse (!) & igår satt jag i linne på balkongen och stekte i värmen..mysko. hehe :) forskarna skyller på klimatförändringen och isf är de ju bara grymt skrämmande:/ Idag fick jag hem mitt presentkort från GratisBio på 50 kr ;D så får väl dra och tröst shoppa efter alla prov som väntar kommande vecka :( i helgen ska jag iaf plugga lite med Malin och nu ska jag se film med min kära (aggressiva) syster =) hon vill nt berätta vad de är för film så jag antar att de är en skräckis XD haha, :S jag avskys skräckisar egentligen :( men de får ordna sig! ;) eller inte x)

ha det bäst allihopa! Många pussar =)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0