Mysig måndag =)

2010-05-10 - 20:23:19
Heej mina små sötnosar mama's back ;) haha*

Idag så har jag varit på stan m. Malin och kollat runt efter vad vi ska önska oss i födelsedagspresent ;D men jag tänker inte ha så mkt förväntningar på presenter, huvudsaken är att det blir mysigt och trevligt & jag får umgås m. dom jag älskar, (dvs vänner & familj) ;D hehe=) idag är jag också en dag närmare min sthlm resa ;) Idag träffade jag Emil & det var jättemysigt försutom att han typ mobbade mig hela vägen hem för att jag va inne en snabbis på Röda Korset :S hahaha, förstår inte hur jag kunde ens gå in där! men jag behövde fika och pengarna räckte inte till alla dyra cafeer och då blir röda korset det hemska sista alternativet :( XD hahah =) När vi kom hem så lagade emil mat åt mig och vi satt och snackade en stund & lite sådära ;) ehm..nu tänkte jag typ bestämma kläder tills imr och sen dra ut på en joggingrunda i solskenet :D:D myspys!! =)
Pusss

Snart bär de av upp till sthlm =D<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0