Marie blir hemmafru..!

2010-05-13 - 18:20:10
Hello babies! kom hem för typ ett antal timmar sedan, problemet var att min nyckel låg kvar i bilen...som stod kvar i stan och jag cyklade hem (9 km) så va nt så sugen på att cykla tbx och hämta dem ;P lösningen blev en ostabil stege och en ännu mer ostabil trägrej som den stod på..fick klättra upp på stegen till balkongen med elin (!) (världens klenaste människa) som höll i den åt mig.. XD hahahah, med andra ord så var detta en risk på liv & död hahah ;D men de löste sig, problem nr 2 var att jag kom på att jag ändå nt kunde komma in i mitt rum så jag har agerat husmor och städat, plockat in i diskmaskin och plockat undan SAMT bäddat mamis och papis säng(!) jag är jäävligt snäll =) dt fick bli som en liten ursäkt till mamma (hon är typ sur på mig) nuuu ska jag plugga lite till idrotts provet sen ska jag ta en välförtjänt tupplur!! =)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0