Marie blir ekonomisk (!)

2010-05-09 - 12:27:28
Heej sötisar

Idag är de inte mkt som står på schemat, fast skönt dt! :) plugg borde jag göra (lägg märke till borde) ;)höhö* nu ska jag iaf ta en dusch och sen kanske cykla in till stan, men jag får se =) jag kollade nyss på en skiiit snygg kjol från HM, hur fin som helst really, men sen börja jag tänka på att jag måste försöka bli ekonomisk & inte så extremt impulsiv (hehe) såå jag klicka bara bort Hm fliken och typ satt här & went crazy över hur mkt jag borde ha köpt den! "Borde" är verkligen dagens ord känner jag, används flitigt ;) skönt att kunna säga de till mami, "jag borde plugga" hon ba "bra" och de är då man säger, tsm med en harkling, "..fast jag pallar nt" höhö ;) näejmen blää jag avskyr plugg, finns INGET tråkigare :( men vi hörs mer senare =) fyfan vilket flummigt inlägg de blev idag x) men aja, jag får försöka bättra mig ;D jag har en svag känsla av att de nt kmr bli så mkt plugg idag..x) men ÄSH! de är ju helg! ;)


Pusspusss=)


Grymtsnygg, helt underbar, sötgulli kjol? Näej tack! jag har blivit ekonomisk ;);)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0