Make a change

2010-05-05 - 14:32:11
Heej gullungar

idag så har jag varit i skolan, men de va kort dag så jag stod ut..jag har bestämt mig för att jag ska sluta äta så mkt godsaker nu iaf, efter denna (hehe) Inte så nyttiga vecka XD så byebye candy, donken & bakverk och welcome back sallad och nyttigheter..(hahah jag kmr inte på fler nyttigheter än sallad som är goda..känns nt riktigt bra) XD hehe, men det här är lixh som måndag för mig för jag har ju varit sjuk nu ett par dagar såå de känns weird att vi är lediga imr för vi ska ju göra den där operation dagsverket saken, hahah på tal om inget x)..! ;P Mariie goes välgörare ;) btw så har jag hört att marabou har fått ännu fler smaker, bland annat kokos och jag vill verkligen try it out..! men jag ska ju inte äta godsaker så de är rätt jobbigt:/ Hoppas ni haft en fin månd..onsdag! vi hörs mer senare =)

Pusssipuss

time to make a change folks! =)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

jag vill smaka marabou kokos :D

2010-05-05 - 16:27:20
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Mariie

jag meed!! ;D

2010-05-05 - 16:46:51
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0