Hurtig som alltid

2010-05-12 - 21:31:59
Heej sötisar =) sry för sämst uppdatering, min data är totalt cp, skitstörande! Så nu sitter jag vid mammas data & skriver..men iaf =) idag har jag nt varit i skolan för jag mådde nt så jättebra, säger vi ;) jag fyller år hur snart som helst!! på tisdag lixh, då är man 17 år ;D haha, på tal om inget x) Jag har iaf hunnit träffa emil idag =) myspys ;) träffade honom på måndag också..vet inte om jag hunnit meddela dt elr ej =) just nu sitter jag och funderar på vad jag ska önska mig förutom pengar och en parfume =) (haha vrf känner jag att jag byter samtalsämne extremt fort) xD jag ska dra m. mami på stan på fredag så måste klura lite på önskelistan tills dess =) Förresten så är de typ "mini lov" nu, de är onsdag idag och jag ska inte gå i skolan fören på måndag next week, lovely<3
Ha de så bra älskliingar =)


idag så har jag cyklat 9 km (!!) visst är jag hurtig! ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0