Happiness is my surname

2010-05-17 - 22:04:27
Hello chicos&chicas

Idag så har jag varit på stan m. brudarna och viftat omkring, de köpte mjukglass (!) och jag kan erkänna att jag var nära att låta mig synda med en glass XD istället så blev de ju..när depressionen blev för stor..TVÅ cheeseburgare på Donken..hahaha ;D nu sitter jag här hemma och funderar på vad sjutton jag ska sätta på mig imr..dst hoppas jag på sol på min sjuttonårsdag :) Det ändå som gör mig deprimerad inför imr är att vi går till halv 4 i skolan, annars känns allt helt perfekt =)
Mycket kärlek.

dagens outfit =)

Idag var jag på stan med några av tjejjorna ;D

Jag & Clara testar skor ;D

Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

det ska bli 19 grader och regn imorgon :( god natt nu 16 åring! :*

2010-05-17 - 22:49:18
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Mariie

Nähe!! Det blev ju sooool :D

2010-05-18 - 19:25:32
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0