Elins födelsedag =)

2010-05-19 - 22:07:28
Hello babies =)

Idag så är det min tvillingsysters födelsedag, jag föddes tre min i tolv och hon några minuter efter så vi fyller på skilda dagar ;D skönt det! :) det har varit mysigt idag att få komma hem och äta lite tacos och lite tårta samt kakor (A) jag har också hunnit med en snabbis på stan med malin för att vi skulle fira med en glass när vi gjort både matteprov och spanska prov idag och nu kan lägga det bakom oss, fyfan va sköönt :) nu har jag bara massa andra prov kvar..MEN dt får jag ta itu med en annan dag ;) Elin har valt att få gå på stan med mami & välja ut exakt vad hon vill ha så betalar mami =) än så länge har hon köpt en kjol och massa underkläder =) hahaha, för det kände jag var SÅÅ intressant för alla att veta XD haha =) men aja, nu tänkte jag ta en joggingrunda, springa in i duschen och sen soova =) men förstår inte hur jag ska orka allt :/ hehe*

Puuuusss

Elin käkar tårta XD <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0