Maries dag:)

2010-03-09 - 18:54:01
Halloj :) dagen idag gick rätt fort, men är såå sjukt trött :S så mitt humör har inte varit de bästa :/ är grymt sugen på en kopp te och lite spanska! Min kjol från HM kom hem idag, men jag funderar på att skicka tbx den, jag har ju så många kjolar och min plånbok har blivit väldigt tunn efter sthlms resan :P en stor puss på er iaf :)

Maries dag!

Dagens humör: lite halv grinig :/
Dagens mående: frisk som en nötkärna:)
Dagens borde: lång promenad!
Dagens frisyr: halv rufsig
Dagens smink: slarvigt! (hahaha, fyfan va positiv man är vissa dagar ;) )
Dagens klädsel: stickad vit tröja, jeans och uggs :)
Dagens planer: busa m. valpen, dricka te och plugga lite:)
Dagens materiella vill ha: ny mascara, ny parfume, nya skor ;)
Dagens längtan: till sommaren / våren
Dagens jättelängtan:
Linda
Dagens beroende: te och ben&jerry

Dagens tråkigaste: skolan m. allt plugg :(
Dagens roligaste: många skratt :)
Dagens fundering: hur kan jag & min tvilling vara sådana extrema motsatser? ;P
Dagens person: mamma, alltid glad & enthusiastisk, no matter wt :)
Dagens irritation: vår svenska lärare!
Dagens läsning: hm, aftonbladet (hoppas en sida räknas) :P
Dagens låt: Que Tengo Que - Daddy Yankee

 

Dagens "genomtänkta" look ;) haha:)

Kisses & Hugs
Postat av: Linda <3

åååååh fett söt bild gumman :)

2010-03-09 - 19:15:56
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/
Postat av: Marie

hihi tack gmn<3 kan dock inte hålla med x)

2010-03-09 - 20:37:32
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0