My worst nightmare!

2010-03-23 - 10:52:59
Mi corazon pertenece a ti, ahora, mañana y siempre. Nunca vas a olividar.

Hello cutiipies, kärlek är en konstig känsla. Svår att sätta ord på. Svår att acceptera. Svår att styra över. Men nog om det nu! måste hitta ngt snyggt att sätta på mig! :/ hahah :D


Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Svar: bara trosor, det blir för varmt annars!
- Hur sover du helst? Svar: på höger sida :)
- Hur många kuddar har du i sängen? Svar: 8 st ;)
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Svar: ibland, men glömmer rätt fort.
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Svar: hm, njäe de tror jag inte!

Min värsta dröm: jag drömmer alltid att jag går i badet på ngt allmänt badhus och när jag går upp så har min bikini försvunnit och jag går omkring helt naken! Sjukt hemskt! Men min allra värsta mardröm var när jag drömde om en sorts skugga (låter inte alls läskigt men det var det!) och jag visste att den var ute efter mig och skulle hitta mig vart jag än gick. Så jag isolerade in mig i en stuga med min kusin Jimmy, och precis när vi isolerat hela stugan så kommer vi på att vi glömt fönstret längst bort i stugan, när vi tittar ut så ser man att ljuset trängs undan utav en stor mörk skugga utanför. & som vanligt i mardrömmar så går allt i slow motion och vi kommer fram försent, sen vaknade jag :P det var hemskt! :)

gu vad jag hatar nightmares!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0