Sommartid på G

2010-03-28 - 21:13:00
Heej alla, som ni kanske vet så har man nu ställt fram klockorna så att de går en timme tidigare vilket med andra ord betyder att vi måste gå upp en timme TIDIGARE till skolan imr :(
I feel like dying!

Hursomhelst så kom jag nyss ur duschen och tänker tvinga mig sjl att ta en titt i matteboken, inte roligt någonstans.. sen tänkte jag sysselsätta mig med att välja ut kläder tills imr, för det tkr jag är askuul, särskilt nu när jag rensat ur garderoben för då hittar man alltid ngt som man inte anv på länge:) På tisdag blir det träning med Malin och det kan verkligen behövas efter denna, allt annat än, nyttiga helg ;)
Pusssepuss


Nu är tiden framställd en timme. Winter's over, finally*
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0