Mysdag med sminktips :)

2010-03-30 - 20:54:55
Heej sötisar, uppdaterade inte igår, var alltför trött:/ men idag har jag haft heelt fullt upp oxå men lyckas nu smyga in ett inlägg iaf;) hehe* Jag har idag tsm med resten av tjejerna i klassen fått åka hem till en av våra lärara (jaa, ni hörde rätt LÄRARE) under lektionstid ofc..och hon jobbar typ som smink och hudvårds ngt på fritiden och där fick vi lägga masker på varann och lära oss om huden, produkter och smink, intressant och ganska lärorikt:) såå nu har jag skrivit upp en måste-ha-lista med saker som jag måste ha! Där ingår bland annat

*ögonskugga
*Puderborstar
*ansiktsvatten
*massage grej för håret
*ny mascara

Såå jag lär inte ha så mkt pengar kvar efter detta x) men jag har precis köpt en dagkräm som verkar rätt bra och ett par jeans legging och ett par nya skor XD hahahha (a) Lägger såklart upp bilder när jag väl fotat :)

pussipuss:)


Den här dagcremén köpte jag idag efter rekommendation utav Malin:)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0