Eres tú

2010-03-26 - 23:28:16
Erés tú, solo tú. El dueño de mi corazón nunca voy a olvidarte, mi cariño. Mi amor no tiene fronteras y cuando fuiste yo no soy entera. Tus labios, tus ojos y todos los partes de tu cuerpo son llenas de amor. Mi corazón pertenece a ti, ahora, mañana y siempre.

Heej alla, fick lite lust för spansk poesi så jag skrev några rader här ovan som jag gjort själv :) tänkte lägga in lite pics från när malin sov här igårkväll:) vi testar hennes läsglasögon och flummade loss, det var jättekul:) Imr tänkte jag rensa ut lite i rummet men nu är jag så trött att John Blund är ungefär lika attraktiv som Brad Pitt i det perspektivet xD hahah ;) jag är med andra ord väldigt trött :)


hahaha xD <3

Idag innan No provet, Malin & Clara snuttisar:)<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0