Ballerina Kladdkaka

2010-03-16 - 10:30:12
Halloj, igår va jag på stan med Malin och vi mötte upp Clara, vi var på stan en stund och kollade runt innan vi gick till Form Fitness och tränade! :) idag blir det ingen skola för mig, mår inte sådär jättebra (säger vi) ist tänkte jag fylla i några ansöknings formulär och sådära, inte så värsta roligt de heller :/ Igår va jag med elin en stund på kvällen, vi åt sånna där ballerina med kladdkaka elr vad dom nu heter, FETT GODA! Förresten så har jag lovat mamma nu att jag inte ska köpa ngt mer innan sommarlovet för hela mitt rum är fullt av shopping som jag nt anv mer än 1 ggn, (A) såå igår va jag för första ggn pank på..jag vet inte hur länge..det kändes helt skumt :) men de är nt så att jag är ngn bortskämd liten snobb utan de är egna ihoptjänade pengar ! :) pusss på er

Rekommenderas HÅRT! :)
Kisses & Hugs
Postat av: Cocoon

Svar: Tack så mycket :)

2010-03-16 - 13:57:42
URL: http://cocoon.blogg.se/
Postat av: mikaela

Håller med ;D ballerina kladdkaka är super goda :D

2010-03-16 - 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0