Biobesök, Cafe au lait & myspys :)

2010-03-22 - 21:30:07
Hejj alla! efter skolan idag gick jag med Malin och Clara på stan:) Var tvungen att gå till sjukhuset sedan och ta ett tuberkulos test men det gick över fort, det gjorde svin ont! :( jag gick sedan ett tag på stan med Malin och vi gick och tog en cafe au late, mumsigt värre* Sen tryckte vi i oss varsin stor tasty sallad! Allt blev väldigt stressigt men till slut så kom vi iväg till bion och såg filmen "Alice i underlandet" den var väldigt överskattad måste jag säga! Lägger in en trailer och en snabb recension av filmen senare :) Nu ska ni få lite bilder som togs under och efter bion :)
Pusss på er alla!

Jag & Malin på bio :)<3

Det finns seriöst inget godare än Cafe au lait :)<3

 

 

 

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0