Alice i Underlandet :)

2010-03-22 - 21:41:42
Heej alla, nu lägger jag upp lite bilder ifrån filmen jag sett om "Alice i underlandet" ! Kan tyvärr inte säga att jag rekommenderar den, den va helt okej men inte mer, sry guys* Den var väldigt konstigt och bökig, vet inte om jag hade hängt med riktigt om jag inte turligtvis sett animerade Alice i underlandet när jag var liten ;P haha, men säga vad man vill, Johnny Depp är verkligen den sötaste varelsen på denna jord, trots att han har gröna ögon och rött hår ;) (OBS jag säger INTE att han var snygg i filmen enbart söt, notera!) hahah:) Men dagen har varit väldigt mysig och trevlig idag iaf, och imr är man ledig från skolan med, kan det bli bättre?! love u guys <3



Tuttinuttiga lilla Johhny Depp for the first time..NOT HOT, how did this happen?!

Hjärter Dam, as ugly as usual :)

Alice som 20 åring, vandrar omkring..vilsen :P
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0