Midsommar å Härligheter =)

2010-06-26 - 21:17:27
Hiii cutiies

Igår va dt midsommar och jag hade jättetrevligt! Först mötte jag upp Clara och vi tog moppen ner till typ Botanska trädgården och såg massa människor dansa runt stången & så va dt ngn galen gubbe som typ stod och sjöng x) hahah, Clara och jag fikade jordgubbstårta och sen tog vi MASSA bilder =) Senare fick vi skjuts in av Claras mami hem till Lovisa, där flummade vi omkring och tog ännu mera bilder ;) sen åt vi massa god mat och tårta =) Det va faktiskt as mysigt å trevligt =)

Pöööööööösss

jordguuubbs tårt-bit =)  muums*                            Sjukt fiint väder, clara promenerar fram på denna bild ;)


Vii älskaaaar blommor =)








At Lovisa's place =)

Lilla Lovisa =)

jag & Clara kollar fotboll (spanien vann mot Chile m. 2-1, JAAAA!! :D)

Vi hoppar!! ;) clara, jag å Lovisa =)

hahahhahahah xD


butter å glader lr vad ;) höhö                                                          mumma för töisen de ;)

Idag har JAAG lagat mat, va tvungen å skaffa bild bevis ;) hahah =) hamburgare + pommes :)

Clara å ja tycka' om att rijda gute fåren ;)

Jag å Loovisa =)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

hahha roligt ni verkar haft :) hahahha du skulle hört spanjorerna här i spanien när dom vann! dom blev helt galna, körde runt med bilarna, sjöng på stranden och hade fyrverkerier xD

2010-06-27 - 18:19:21
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Mariie

Jaa de hade vi faktiskt =) Hoppas du hade det skitkul oxå gmn, synd att du nt kunde spendera din midsommar med oss :/ Jaaa men de va SJUUUUUKT bra att Spanien vann =D

2010-06-27 - 20:49:21
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0