Årets första dopp =D

2010-06-16 - 23:52:19
Hej hallå sötnosar =) det blir en snabb uppdatering idag, kan berätta att igår så var det AVSLUTNING =D och nu har jag SOMMARLOOOOOOV =D så jävla skönt :) Mina kusiner är fortfarande här, lägger förresten upp fler bilder från gårdagen imr och då lägger jag oxå upp bilder från mina shoppings inköp idag och dagens bad. Idag så badade nämligen jag och Linda, årets första dopp =) GRYMT kallt med tanke på att vi badade rätt sent, typ kl 9 på kvällen :P linda envisades med att vi skulle göra ngt spontant så vi åkte ner och badade =) Har massa finfiina bilder =) Avslutningen firades med glass på hamnen, sedan la vi oss i Almedalen och myste i en filt =) Senare den kvällen åt jag på Toftas restaurant m. la familia =) Ha dt bääääst =)

Pusss

Linda å jag har shoppat =D                                            Vackraste bilden på solnedgången (av linda)



Jag & Linda på första bilden, jag på andra bilden =)

jag å Linda =D

Jag å Joakim =D

jag & Linda på bägge bilderna :) på bild nr 2 säger jag bara HEHE :P





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0