Sliten.

2010-06-01 - 22:45:18
Halloj =) idag har jag varit en el colegio och kämpat på, mkt prov tills denna vecka :/ not fun at all, believe me. Hursomhelst så har jag också hunnit med att se "Bröllops fotografen" med mormor och tränat Evita en liten snabbis :) Evita har idag oxå hunnit med att bita sönder en toarulle och spy på golvet..hahah, men de får man tåla :) Imr har jag matteprov och spanska prov och på torsdag äre no redovisning för mig, wish me luck säger jag bara! :/ Jag hatar att blogga om allt plugg men dt är svårt eftersom att man verkligen har plugg 24/7 det finns hela tiden ngt att plugga på, så drf blir jag passiv ist, gör absolut ingenting :P måste få lite lugn åtminstone! längtar tills denna vecka är över, then I'm happy =)

Pusss

hm..helt okej film tkr jag :) bra budskap!

Ganska gullli bild från the movie :)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0