Miss u babygiirls

2010-06-23 - 22:15:35
Heeello babiies

Kom nyss hem efter en cykeltur med Lindaa, vi har varit på Vibble och handlat kakor (a) hehe* dt va en aning pinsamt, jag å linda har väärldens otur, alltid när vi flummar så ser vi ngn snygging på samma gång, hahaha, linda stod å sjöng "svampbob sången" haha, i samma stund kmr dt in värsta hetingen, jag försöker (utan framgång) nicka med huvudet så att linda ska fatta vinken och sluta sjunga, men icke.. haha de va iaf roligt som f*n ;) idag har jag (BTW) kassatränat på Obs igen, dt gick rätt bra de =) Saknar mina flickooor totalt (för att byta samtalsämne lite extremt drastiskt) xD, men vi ska ses i midsommar & hitta på ngt, så dt blir ruuligt =) Undrar om jag ska dansa kring ngn stånd detta år, tror iaf dt! :) Imr ska jag jobba lite hos mi madre, sen ska ja kanske gå på stan en snabbiz, vi får seee =)

Pööööööööösss

Misssssss u my babygiirls =) seee ya soon ;)





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0