Klassbytardag =)

2010-06-09 - 21:14:21
Hejhej

Idag var det klassbytardag en el colegio =) jag hamnade med alla mina brudar ;D är helt säker på att dt kmr bli en jättebra klass, känns som det iaf :) det blir ju vad man gör det så att säga ;) jag har också hunnit med stan en snabbis med Lovisa & Clara, såklart skulle Clara in på Clas Ohlsson! Min hat-affär :P hahhaa, finns ju bara massa skit därinne, inga kläder.. xD hon skulle köpa typ skivor :P & sen så skulle dom "fira att de va Johnny Depp's födelsedag" dvs dom ville ha en bra anledning att köpa godis XD hahah =D sen köpte vi mjukglass (a) muums*  jag har inhandlat en sailor-hoody, ett armband, en klänning & två axelbandslösa bh:ar =) I'll show u some pics =D

Min sailor-hoody från BikBok =) 140:-

Min klänning, (orkade nt sätta på mig leggings under) :)

Jag & Lovisa testar sunglasses inne på Clas Ohlsson =) xD

hahahaha XD fyfan va sexiga vi är på bild nr 2 med barn-glasögonen  xD

Såhär ser Marie ut idag =)

haha, lilla Omid Pomid ska gå i min klass till höst, äntligen ngn m.
samma dåliga humor =D  hahahah ;)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0