Snabb update =)

2010-07-10 - 21:56:53
Heej gullungar, sry att ja nt uppdaterat på ett tag, har haft sjukt mkt på gång! Har b.l.a. varit ute m. flickorna (ett antal ggr) och ätit å mysit =) Träffat Malin å varit nere i almedalen m. henne, varit massvis m. Linda, samt solat och jobbat(!) Jobbet har tagit upp mkt av min tid känner jag :/ Imr ska jag sitta i kassan hela dagen, rätt soft men mkt att hålla reda på :/ Måste nog krypa till kojs nu, men ni får ha dt bääst =) lägger upp lite pics från veckan =)

Pöööss





hahah x) <3



jag har oxå spenderat många roliga timmar m. Linda =)<3

jag å Malin va på restauranten "Surfers" (?) fick bara m. en bild på
väggen å Malin som går =D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0