Valpen Evita & mys :)

2010-01-29 - 20:55:02
Heii. Idag bild lektionen i skolan idag var nog den absolut mest slappaste ever, den bestod av att jag sminkade lovisa och mig själv lite grann:) Lovisa blev sjukt fin, lägger upp bild på det:) Dessutom har jag flummat lite med Pia och det lägger jag med upp lite bilder på! Efter skolan blev de ett skönt träningspass med Pia och det var sjukt skönt, passet bestod av aerobic fast grad nr 1 (thank God) koordination är inte diirekt min starka sida :P

Här är den nya familje medlemmen Evita, 8 veckor gammal :) världens sötaste :)

Jag och Pia :) <3

Min sockersöta kompis Lovisa :)

Jättefiint dekorations tips från Pias place, blommor! fint, fräscht och läckert! :)

jag & Pia i skolan, klippet blev heeelt cp men iaf! :P




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0