Snart STHLM! :)

2010-01-20 - 21:11:59
Hellooo all of ya nice people ;) hahah, på fredag bär de av till fastlandet och jag längtar :) En el viaje (på resan) bliree jag, syrran, mami and papi ofc ;P dessutom så kmr emiil åka samma båt som jag såå då kmr jag självklart umgås med honom med! Det var faktiskt ett tag sen sist :/

Har börjat spara liite redan så att jag ska kunna köpa med mig litegrann hem sen :) ska bland annat besöka Täby Centrum, tänker iaf nt sikta in mig på skor! Fastään jag hittat ett par grymt fiina skor här på Din sko och ett par söta ifrån HM :'/ De affärerna jag iaf 100 % tänker besöka en el centro comercial är Gina Tricot (ofc), Zara (överskattad..men Ändå), Glitter (por supuesto), Hm Divided* de är dom viktigaste affärerna sen lär jag säkert springa på Ett antal fleera, men iaf :) Muchos besos a vosotros! :)


På fredag är de sthlm som gäller, inkl lite shopping ofc :)

jag älskar Täby Centrum, gick alltid där med mamma som liten:)
Kisses & Hugs
Postat av: majkaela

dom där röd gula bollarna är jätteroliga ;D haha!

2010-01-21 - 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0