Nyårsaftoon med Clara&Lovisa:)

2010-01-03 - 17:43:29
Hejsansvejs för 2 dagar sen var de nyårs afton och det var faktiskt jättemysigt!:) Först åkte jag, Lovisa och Clara & handlade inne på Coop, Malin kunde av ngn anledning nt komma så vi köpte mat utan henne:) När vi kom hem till min lilla stuga så gjorde vi i ordning lövbiff med potatis krokanter(?) med bearnaise sås, det va sjukt gott! ;) Sen flummade vi lite och tog massa ursköna bilder och vi va uppe på högklint klippan som ligger typ 100 m från mitt hus:) De va jättefint att titta ut över havet och man kunde se ändå bort till hamnen o däromkring:)

När klockan va typ halv 12 så hoppa vi i badtunnan som va ungefär 37 grader och som vanligt så hade vi turen på vår sida; Så fort vi hade hoppat i så blev de snöstorm..fast jag måste medge att de va rätt kuul att sitta i bikini i snöstormen med håret fullt av snö och kroppen alldeles varm:) Vid tolvslaget så skålade vi i ngn sorts champagne och det va sjukt mumsigt faktiskt:) Efterrätten bestod av choklad och citron mousse samt chips, vi hann också kolla på 2 filmer (vi hann däremot inte avsluta ngn av dessa x) ) vi såg "The 40 years old virgin" & "Indiana Jones" när vi slutligen kurrade ner oss i min stoora säng så slog kl 3.15..de känns nt riktigt positivt..men de är ju bara nyårsafton en gång om året såå:) De va iaf sjukt mysigt o jag har haft jättekul:) Jag tror att vi alla 3 somnade ganska fort! ;P Puss på er alla! :)
Vid tolv skålades de för fullt;)

Dagens enkla outfit:)

Just me

Jag & Clara:)<3

Sexiiga trion (gånger 25) XD Clara, Lovisa och sist o oxå minst, jag! :)

¨Jag & Lovisa på klippan! :)<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0