Nyårs löften! :)

2010-01-08 - 22:00:21
Hejj babies. Jag har faktiskt lyckats hålla mitt nyårs löfte till 50 % mina löften var bland annat de nedanstående:) Jag har haft en jäävligt tuff dag idag, jag somnade nt fören kl 02.00 igår kväll o de känns så positivt att jag vakna kl 06.13 imorse och fick gå upp, DESSUTOM hade vi lektion till 15.30 så just nu är jag riktigt sömning men elin försöker övertyga mig om att va vaken så vi kan se skräckis o dricka varm oboy m. grädde..såå jag överväger! ;P men jag måste iaf va pigg imr för då ska vi fira Lovisa:) jag har en jättesöt present till henne som jag vet att hon kmr gilla :) så de ska bli skojj:)

  • Att gå ut med vovven varje dag (3 km)
  • Börja gymma (nt fören februari)
  • Åka vatten (ruschelkana?) m. lovisa<3
  • Ha jävligt kul! :)
  • Att försöka äta mindre socker
  • Ha bättre koll på mina pengar (dvs försöka spara)
Jag är säker på att jag kmr klara 2 st av dem iaf, nämligen: åka vatten ruschkana med lovisa & ha jävligt kul! ;) för hur jag än bär mig åt så har jag nästan jämt kul :) Jag ska verkligen försöka äta mindre socker o spara men de ser lite dystert ut för dessa mål, särskilt med tanke på att de kanske blir chocolate ikv (a) hehe :) Men PUUUUSS på er iaf! :)

Man går aldrig säker i mitt rum allså..x) hahah, jag & syrran:)<3


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0