Dagens skratt och inköp!

2010-01-25 - 20:22:35
I'm back on track efter en helg spenderad på fastlandet ;) det har varit sjukt mysigt :) Jag har köpt en ny jacka, tre kjolar, en sorts cardigan, en ring och ett halsband och en tröja :) Lägger upp bilder på mina inköp om ngn dag! Dessutom fick jag idag reda på att vi fått påökning på vårt studiebidrag så jag hoppas att det stämmer ! :D isf blir jag as glad för då kmr jag ha råd med mkt mer saker (a) idag har jag köpt två midjebälten och en spets cardigan :) lägger upp bilder på det med :) Dessutom träffade jag emil på båten igår och det va jättetrevligt har verkligen saknat honom sjukt mkt !

Veckans bästa och sämsta


Bästa: Det bästa med veckan är att jag shoppat mkt och träffat emil :)

Sämsta: Att jag inte fått träffa linda fastän jag varit i sthlm, tiden blev för knapp :(

Mitt bästa inköp är min spets cardigan idag för 37 :- från Cubus (såldes ut pga av att armarna va så tighta i strl) och där var jag snabb på plats och roffade åt mig (a) hehe* Min as fiina vår jacka kmr garanterat på andra plats! :)

Veckans skratt är idag när lovisa och jag stod och bytte om i Bikboks omklädningsrum och Lovisa står där i sina trosor och Mikaela skulle titta på en tröja jag testat, Mikaela sliter upp "draperiet" och halva Bikbok ser Lovisas röv, när lovisa efter ett par tappra försök att gömma sig drar spegeln åt sitt håll, så märker hon inte fören efter 2 min att spegeln är ställd så att varenda jävel kan se rakt in i den lilla hytten och gå ut från Bikbok med vetskapen om vilka färger lovisa har på sina underkläder XD haha, det kan jag säga er, va sjuukt kul :) :D

Loviisa är mitt lilla lyckohjul, alltid glaad och skrattig ;) står ofta för dagens skratt med! :)<3

Kisses & Hugs
Postat av: duvetvem

hahahha, det va kul på bikbok! ;D

2010-01-26 - 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0