Trött, sliten och alive:)

2010-02-02 - 20:12:25
Helloo! Idag har det bara varit massa tråkigt i skolan och jag har knappt sovit ngt på grund utav TE, ett smart tips till alla er som vill sova i mer än 4 timmar varje natt: Drick INTE te innan ni ska sova, inte ens typ en timme innan. Man somnar ju inte! :P Jag är jätteshopping sugen just nu, men eftersom jag köpte 2 nya plagg igår så får jag vänta ett tag nu:) pusss på er!
jag, lovisa & clara:) mikaela var ute på egna äventyr :( ;) <3

det var meningen att vi skulle se ledsna ut på detta kort..
men det uppfattade inte jag riktigt x)

Lovisa och Clara..posar? ;) <3

ÅÅH..detta te var min rena död igårkväll, somnade kl 2 på natten :/ lyckat*
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

sv: hahha, så du har alltså läst min blogg varje dag för att se om jag uppdaterar :O jag är imponerad :D :D hihi.



c'ya tomårrow!

2010-02-02 - 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0