Snart alla hjärtans dag!

2010-02-09 - 22:05:29
Hello everybody:) snart är de alla hjärtans dag och som singel brud så tänkte jag faktiskt överraska...mig själv med ngt :) hahahah :D näejmen jag tkr faktiskt att man borde få köpa ngt till sig själv ist för att strunta i det:) hittade en skiiit söt ring på Nelly.com men den kostade över 600 kr så jag kind of...decided to forget about it hehe* :) det här halsbandet är också gryymt fint särskilt nu till alla hjärtans dag :) men jag får fundera på det, ngt fint borde man iaf kunna unna sig tkr jag ;) :D Pussss på er!

Rose Ring SEK 695, Sägen - NELLY.COMHeart Black Necklace SEK 499, Mi Lajki - NELLY.COM

Jättetrevlig alla hjärtans dag till er alla! :) pusspuss



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0