Sims nörd? ofc:)

2010-02-07 - 11:08:23
Hola mis amigos. Idag funderar jag på vad jag ska göra, men jag håller på att ladda ner Sims 3 Destination Världen just nu, som jag fått av min snälla hmm, pappas brorson, :D Jag tänker iaf ta en sväng med vovvarna och sen får jag se vad jag ska göra, det finns alltid ngt att göra at my place såå de bli inga problem:) slå en pling till Linda ska jag göra med, <3 pusss på er!


Sims 3 är det bästa spelet som finns, tkr de är sjukt kul!:D

Kisses & Hugs
Postat av: Linda <3

DET vet man helt säkert, Marie och Sims lyckliga förallframtid <3 gud vad sött :P kan du ränka in mej i den framtiden MAAARIE

2010-02-07 - 21:15:33
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0