Linda's day! :)

2010-02-27 - 22:57:07
Heeej! idag har jag varit med Linda och vi har flummat en massa:)<3 vi har gjort hundratals videor, b.l.a. "Melodifestivalen" och "Britts dejtingservice" hahah, x) det har varit sjukt roligt:) lägger upp en video! jag lovar er alla att mer misslyckat video klipp får man leta efter, de här är bara den sista delen av en hel video med massa "finalister" xD när vi väl skulle rösta så insåg linda att den låten som hon sa vann, hade vi redan plockat bort ur samlingen.. sen när jag ska berätta vinnaren så kmr jag på att de är jag som spelade Jagoswitsch så jag kan ju inte intervjua mig själv som glad vinnare XD..de fick "helt enkelt" bli ett slut efter det, det låter förmodligen sjukt tråkigt men de va jävligt kul att spela in de här ;) :D

hahaha, Telefon röstningen! jagoswitsch vinner! :D hahah


Kisses & Hugs
Postat av: Linda <3

det menar vi inte :) hahhahaahaha JO!!!

2010-03-04 - 23:34:16
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0