Flum klipp & fredag:)

2010-02-05 - 18:26:43
Heeej! Idag har vi haft lång dag i skolan och dagen avslutades med bild, det är verkligen ingen passande lektion instoppad sist på fredag, antingen är man så trött att man somnar eller så blir man as fluumig! hahah, tänkte visa ett litet klipp idag från mina typiska bild lektioner x) haha, dom är inte ALLTFÖR seriösa näej..särskilt inte när lovisa är på sitt flum humör :P pusss på er! :)

Lovisa kittlar mig halvt till döds på bilden x)

Denna video är också på bilden, men clara hjälper mig här;) haha, så sjukt
pinsamt när bild läraren kom in (de är då jag lägger på och garvar för mig sjl) :D

Lovisa har målat en mun på bilden, innan hon fick sin flum attack mot mig :P

hahahha, inga kommentarer x) :D<3

¨hahah, mikaela sötis :)<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0