16 dec.

2010-12-16 - 20:19:06
Hallå där!

Ett tag sen jag uppdaterade klokt igen (a) men det har hänt en hel del senaste tiden! Idag är det den 16 december vilket med enkel matematik tells us thaaat..Det snart är jul! ;D problemet i år är att jag verkligen haft (& har) fullt upp med plugg i skolan, jag har 2 prov + inlämningar + redovisning innan vi slutar lixh och det är ju jättesnart:S har inte hunnit köpa julklappar klokt, är klar med elins å pappas present bara :/ Jag har annars haft dt väldigt trevligt senaste tiden, mkt tid har jag spenderat m. min sötaste david<3 På lördag så hade jag, Clara, Malin, David och några av hans vänner planerat att vi ska åka pulka iaf! Det blir isf första gången för i år och dt tror ja blir jättekul ;P asså shit vad tiden går fort, vart tog december vägen! :S snart är det lixh nyår :P jaja, lägger upp lite bilder! :) Ha det bäst!

Min pussdavid tänder ljus =)

hahahaha ;D <3


guu va man längtar te sommaren ibland..! Vill utomlands..NU :)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0